Dva projekta, jedan tim!

Od novembra prošle godine članovi Studentskog preduzeća vredno rade na dva projekta – GPS lokator i unapređenje solarnog punjača Solera. U ponedeljak 12. marta održali smo zajednički sastanak obe grupe, kako bi jedni drugima predstavili dosadašnji rad.

Sastanak je započeo naš lider, Boško, predstavljanjem same ideje i agende sastanka, nakon čega je reč prepustio kolegama iz GPS ekipe.


 

Prva faza u razvoju GPS lokatora

Članovi funkcije proizvodnje i razvoja, Lazar i Goran su nam pokazali dosadašnje rezultate prve faze razvoja GPS uređaja za lociranje bicikala. Objasnili su nam da se prvi zadatak odnosio na odabir pozicije na biciklu na kojoj će uređaj biti smešten. Formirali su tabelu sa određenim kriterijumima i uzevši u obzir rezultate ankete koju je sprovela marketing funkcija, došli do idejnog rešenja.

556

U narednom periodu zadaci za ove funkcije odnose se na pisanje koda za UC u Android studio-u, kao i planiranje softvera za efikasnu potrošnju električne energije.

Stari proizvod, novi izazovi

Zatim su članovi projekta Soler: Ivan, Dalibor i Dejna prikazali kako napreduje njihov rad i na kakve izazove su oni naišli. Prvo je Dejna predstavila na čemu je svaka od funkcija radila u prvim fazama projekta. Kao i na GPS lokatoru, članovi funkcije komercijala i finansije istraživali su cene potrebnih komponenata i moguće dobavljače istih, ali i radila na ostvarivanju saradnje sa kompanijama u vidu sponzorstva, čime bi se obezbedila sredstva za realizaciju projekata.

555

Nakon nje su Ivan i Dalibor detaljno opisali rad funkcije proizvodnje i razvoja. Trenutno je akcenat na razvoju kućišta, istraživanju tipova solarnih panela i razradi komponenata i elektronike.

 

I marketing je predstavio rezultate svog rada

Posle njih je Bojana iz funkcije marketinga predstavila trenutne projekte na kojima radi marketing tim, ali i njihove planove za naredni period. Opisala je dosadašnji rad vezan za kreiranje sadržaja za sajt SP-a, kao i plasiranje sadržaja na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Takođe, spomenula je dosadašnje zadatke članova ove funkcije na oba projekta: kreiranje, plasiranje i analizu ankete, osmišljavanje imena i logoa za nove proizvode preduzeća.

Predstavljanje i unapređenje procedura SP-a

Na red je došao i Lazar iz funkcije kvalitet i logistika, koji je prikazao procedure koje su članovi preduzeća napisali u toku prošle godine, a koje su u skladu sa ISO standardom 9001. Novim kolegama je objasnio sam postupak izrade i svima skrenuo pažnju na delove koji treba da se isprave i dopune.

557

Za neformalan deo, zadužen je naš HR tim

Za sam kraj sastanka, naše koleginice iz funkcije ljudski resursi su za nas organizovale interesantnu igru kako bi se kolege sa različitih projekata bolje upoznale. Tokom ove igre smo, na veoma zabavan način, jedni o drugima naučili dosta interesantnih stvari, poput najvećih blamova i izazova, anegdota iz detinjstva i sličnih stvari koje su svima izmamile osmeh na lice i otvorile mogućnost za neka nova prijateljstva.

 

Sastanak je bio i više nego uspešan, jer su svi članovi dobili uvid u celokupan rad Studentskog preduzeća, ali i bolje upoznali svoje kolege iz drugog tima.

 

Autori: Siniša Pavković i Bojana Savanović

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *